تورهای نوروزی روسیه

تاریخ برگزاری

  • تا هفته آینده
  • تا ماه آینده

تور روسیه نوروز 1403

بدون تعارف بگوییم؛ نوشتن از روسیه سخت است. از کرملین و کلیسای جامع سنت باسیل بنویسیم که با درآمیختن رنگ‎های متنوع، گرمایی دلچسب به سرمای استخوان‎سوز مسکو بخشیده‎اند؟ یا از ایستگاه متروی مسکو که با آثار هنری خود شبیه یک کاخ زیرزمینی است؟ از هرمیتاژ بنویسیم که دومین موزه فرهنگ و هنر در جهان است؛ یا کاخ پترهوف که دست کمی از کاخ ورسای ندارد؟ روسیه شکوهی منحصر به فرد را در خود جای داده است که هر بیننده‎ای را مسحور می‎کند. اگر تصمیم گرفته‎اید تعطیلات نوروز 1403 را با تور روسیه همراه شوید، منتظر یک تجربه خاطره‎انگیز باشید. چرا که مردمان برخی از مناطق این کشور همانند ما آغاز سال نوی شمسی را جشن می‎گیرند و مراسم نوروزی خاص خود را دارند که تماشای آن‎ها خالی از لطف نیست. البته باید دقت داشته باشید که آب و هوای روسیه در نوروز همچنان سرد و زمستانی است. احتمال بارش برف نیز در بعضی مناطق وجود دارد. بنابراین حتما لباس‎های گرم و زمستانی به همراه داشته باشید. این بازه زمانی به اصطلاح "آف سیزن" گردشگری در روسیه است و گردشگران سایر کشورها تمایلی به سفر روسیه در این زمان ندارند. از این رو قیمت هتل‎ها نسبت به تابستان بسیار کمتر است. همچنین می‎توانید با خیال راحت و بدون هجوم جمعیت یا صف انتظار خرید بلیط، کاخ‎ها و موزه ها را تماشا کنید و از شادی مردم بومی در پارک‎ها و باغ‎ها به خاطر شروع بهار شگفت‎زده شوید. روسیه بزرگترین کشور جهان است و هر شهر آن جذابیت منحصر به خود را دارد. چه تور مسکو را برای نوروز 1403 انتخاب کنید و چه تور سن پترزبورگ، تور کازان یا تور سوچی؛ از سفر خود لذت خواهید برد. مانیا پرواز پکیج‎های تور روسیه نوروز 1403 را برای انواع سلیقه‎ها ترتیب داده است. برای رزرو تور نوروز 1403 هم می‎توانید به سایت مانیا پرواز مراجعه کنید و هم می‎توانید با کارشناسان تماس بگیرید.

قیمت تور روسیه نوروز 1403

همانطور که اشاره کردیم، آب و هوای روسیه در نوروز همچنان سرد است و تعداد گردشگران بسیار کم می‎باشد. از این رو اغلب هتل‎ها تخفیف‎های ویژه‎ای به مهمانان خود ارائه می‎کنند. پس از همین ابتدا بگوییم که نگران قیمت تور نوروزی روسیه نباشید. البته عوامل ثابتی وجود دارند که بر قیمت تور موثرند؛ مثل نوع ایرلاین، نوع هتل و مدت اقامت. هر چه هتل محل اقامت شما خدمات بهتری ارائه کند، دسترسی بهتری به حمل و نقل عمومی داشته باشد یا به مرکز شهر نزدیکتر باشد، هزینه اقامت در آن افزایش پیدا می‎کند. هتل‎های روسیه عموما کیفیت خوبی دارند و اگر قصد دارید سفری ارزان به این کشور داشته باشید بهتر است یک هتل میان‎رده و سه ‎ستاره را رزرو کنید. همچنین یکی دیگر از راه‎های کاهش هزینه سفر، رزرو تور گروهی روسیه است. در تور گروهی هزینه های شما از اخذ ویزا گرفته تا بلیط هواپیما کاهش پیدا می‎کند و می‎توانید سفر اقتصادی ‎تری داشته باشید.

 

تور نوروز روسیه ارزان و لحظه آخری

خب، اول بینیم اصلا این تور لحظه آخری که همه جا اسمش به چشم می‎خورد، به چه معناست؟ گاهی آژانس‎های گردشگری تعداد زیادی از صندلی‎های یک پرواز و یا اتاق‎های یک هتل را رزرو می‎کنند. اگر در چند روز آخر منتهی به سفر، تور تکمیل ظرفیت نشده باشد، جاهای خالی به صورت تور لحظه آخری عرضه می‎شوند. این تورها برای جلوگیری از زیان مالی شرکت‎ها ارائه شده و تخفیف ویژه‎ای دارند. به صورت قانونی کیفیت تور لحظه آخری روسیه با تور سیستمی تفاوتی نداشته و فقط قیمت کمتری دارد. هنگام رزرو این تورها حتما باید به معتبر بودن شرکت و مفاد قرارداد دقت کنید. البته در روزهای پایانی سال، عرضه تور لحظه آخری و ارزان بسیار به ندرت اتفاق می‎افتد. چرا که تقاضای سفر بسیار بالا است و اغلب تورها تکمیل ظرفیت شده‎اند.

 

بهترین زمان خرید تور روسیه نوروز 1403

بهترین زمان خرید تور روسیه به این بستگی دارد که دقیقا می‎خواهید در چه تاریخی به سفر بروید. اگر در روزهای پایانی سال یا روزهای آغازین سال 1403 قصد سفر به روسیه را دارید، بهتر است نیمه ‎ی بهمن ماه برای خرید و رزرو تور اقدام کنید. چرا که سفر به روسیه نیاز به اخذ ویزا دارد و این فرایند نیز چند روزی طول می‎کشد. پس اگر می‎خواهید بلیط رفت و برگشت روسیه را با قیمت مناسب‎تری تهیه کنید، بهتر است بهمن ماه تا قبل از شروع اسفند بلیط هواپیما را بخرید. اما اگر تصمیم دارید در هفته دوم فروردین 1403 به روسیه سفر کنید، پیشنهاد می‎کنیم تا قبل از نیمه اسفند برای رزرو تور اقدام کنید. شاید اینگونه بگوییم بهتر باشد که: هر چه زودتر بهتر! البته که مانیا پرواز هر زمان که شما قصد سفر داشته باشید، بهترین پکیج روسیه را با مناسب‎ترین قیمت به شما ارائه می‎دهد. همچنین می‎توانید خدمات اخذ ویزای روسیه را نیز به ما بسپارید. برای رزرو و مشاوره تور کافی است با مانیا پرواز تماس بگیرید.